7 תשובות
לא עלוב
אם את בת 15 אז אולי בגלל הגיל
גם אותי לא קיבלו :(
בכלל לא עלוב
סתם מטומטמים
לא מבינה מה הבעיה, מקדונלדס הם כל מה שרע בחנויות מזון מהיר. חפשי משהו טוב יותר.
לא עלוב
תאמיני לי שמניסיון המקום הזה מזעזע, ובאמת שזה לטובתך.
רוב הסיכויים שלא ענית כמו שמוצא חן בעיניהם (נגיד לא הסכמת עם קוד הלבוש המחמיר שלהם), אז החליטו שלא מתאים.
אל תחשבי שאת עלובה בגלל זה, ממש לא.
תאמיני לי שמניסיון המקום הזה מזעזע, ובאמת שזה לטובתך.
רוב הסיכויים שלא ענית כמו שמוצא חן בעיניהם (נגיד לא הסכמת עם קוד הלבוש המחמיר שלהם), אז החליטו שלא מתאים.
אל תחשבי שאת עלובה בגלל זה, ממש לא.
באותו הנושא: