10 תשובות
שואל השאלה:
אני בן
והמםגש בשרונה ב5/7
אני בן
והמםגש בשרונה ב5/7
אנונימי
תכיר שם חברים חדשים או שתלך עם חברה
תלך, תמיד בכאלה מפגשים מכירים אנשים וחברים חדשים, והסיכויים עוד יותר גדולים שתכיר אנשים כי יש לכם תחומי עניין משותפים
תנסה להכיר דרך האינסטגרם עןד אנשים שהולכים
ובכל מקרה תלך זה כיף
ובכל מקרה תלך זה כיף
הכל טוב, יש כנראה עוד אנשים שהולכים לבד בסופו של יום זו תהיה חוויה חיובית או שלילית לא ידוע אבל לפחות זה יעזור לך ללמוד אם אתה אוהב את המפגשים או לא
אנונימית
תלך תכיר פה אנשים חדשים כדי שתלכו יחד, גם שם בטוחה שתכיר:)
כןן תלך אתה תהנה ותכיר אנשים
חברה שלי אמרה לי שזה אנשים נחמדים שלא בהכרח מדברים איתם בהמשך אני אומרת לך שתהנה
חברה שלי אמרה לי שזה אנשים נחמדים שלא בהכרח מדברים איתם בהמשך אני אומרת לך שתהנה
לא תהיי לבד!!!!
איזה מפגש? איפה?
איזה מפגש? איפה?
כן.
גם אני הולכת ומגיעה לבד, לול
באותו הנושא: