6 תשובות
הייתי בעתודה אם זה נחשב וזה סתם בזבז לי שנים מהחיים ולא נתן לי כלום אז לא.
כן ולא. אני במופת ומצד אחד במילא כיתה י הכל מתערבב, יוצר לך סטיגמא של חננה ובמילא כיתה י חוזרת על כל החומר הזה שכולם יהיו במידה שווה.
מצד שני, את לומדת משהו שאחרים לא יודעים ואז בכיתה י בהתחלה יש לך פור על אחרים, וגם, ידע זה כוח. הבונוס הכי גדול שיש שם פחות ערסים ופרחות, לא אומרת שאין, אבל פחות מכיתה רגילה. לפחות אצלי זה ככה
מצד שני, את לומדת משהו שאחרים לא יודעים ואז בכיתה י בהתחלה יש לך פור על אחרים, וגם, ידע זה כוח. הבונוס הכי גדול שיש שם פחות ערסים ופרחות, לא אומרת שאין, אבל פחות מכיתה רגילה. לפחות אצלי זה ככה
את מתגעגעת למיסטר פינטבאטר?
הייתי בכמה תוכניות כאלו ופשוט לא נהנתי
עדיף לא לסבול בשביל זה - זה לא כזה שווה את זה , תהני מהנעורים שלך הם לא חוזרים
עדיף לא לסבול בשביל זה - זה לא כזה שווה את זה , תהני מהנעורים שלך הם לא חוזרים
אין באמת הבדל רק יותר מבחנים ושיעורים ואם אתה נמצא בזה מכיתה ז עד רק בכיתה ט + מתחילים ללמוד שם רציני
כן
אנונימית
באותו הנושא: