10 תשובות
לדעתי כן
כן העבודה גם לא קשה
חברה שלי עבדה שם שבוע וחצי ואמרה שממש לא, את כל היום על הרגלים ועבודה קשה יחסית ולא מתגמלת
כן מה כבר עושים שם
שואל השאלה:
אתם עונים דברים שונים מה
אתם עונים דברים שונים מה
אנונימית
כן
העבודה בסופר פראם לא שווה את הכסף שאת מקבלת וגם את צריכה להרים דברים כבדים וזה נוראי להיות שם
שואל השאלה:
איזה דברים כבדים בדיוק???
איזה דברים כבדים בדיוק???
אנונימית
^^ מה הקשר ווטפ-
זה שווה כי יש עבודה יש כאלה שאין להם וצריך להעריך גםעם זה מינימום
באותו הנושא: