5 תשובות
זה פשוט שתמיד יתמכו ב"חלש" גם אם הוא לא צודק ומה לעשות העולם אוהב לדחוף את האף שלו לפוליטיקה שלנו בלי להבין בה כלום
תאמיני לי אם היית מחונכת בדרך שלהם גם את היית תומכת פלסטין
ולהפך
ולהפך
אי אפשר להאשים אותם זה הצד החלש זה כביכול לעזור ולתמוך בעם שכבשו אותו..
ואיך אנחנו והם אותו הדבר?
ואיך אנחנו והם אותו הדבר?
שואל השאלה:
נכון יש את האלה שתומכים בהם כי הם הצד הנפגע אבל אנשים עם טיפה הגיון לא ייתכן לתמוך בצד אחר בגלל זה
אני מדברת על האופן שבו מספקים את המידע על מה שקורה
כמו בטיקטוק, אתם יכולים להאמין שמידע שסרטון נותן לכם נכון, לפחות לעיתים קרובות ואתם לרוב לא באמת תלכו לחקור לגביו
נכון יש את האלה שתומכים בהם כי הם הצד הנפגע אבל אנשים עם טיפה הגיון לא ייתכן לתמוך בצד אחר בגלל זה
אני מדברת על האופן שבו מספקים את המידע על מה שקורה
כמו בטיקטוק, אתם יכולים להאמין שמידע שסרטון נותן לכם נכון, לפחות לעיתים קרובות ואתם לרוב לא באמת תלכו לחקור לגביו
אנונימית
כן. הם אמורים לבדוק מה קורה באמת לפני שהם מפרסמים פוסטים אנטישמים שגרמו לעליה דרסטית של אנטישמיות בעולם
אנונימית
באותו הנושא: