18 תשובות
שאת לא מרגישה בנוח לעבוד שם, את לא חייבת לעשות שום דבר נגד רצונך, התחושות שלך לגיטימיות.
שואל השאלה:
בנוסף, מה זה עובד דלפק?
קופאית, בגדול
כאחד שעבד במאפיה לא מעט זמן ובהרבה לחץ שם אני יכול להגיד שזה לא כזה נורא, כן לפעמים זה לא נחמד גם עם לקוחות חצופים שחושבים שאני חייב להם משהו אבל הסיבה היחידה שנשארתי שם זה בגלל האנשים שעד היום אני בקשר איתם ואני גם מבקר שם לפעמים. עזבתי בגלל שרציתי להתקדם בחיים ולא להיתקע שם וגם כי למנהל נכנס ג'ורג מסוים והתחיל להתייחס מגעיל.
את יכולה להגיד לו שזה פחות בשבילך. וזו האמת
שואל השאלה:
מה עושים במאפייה? מה העבודה שם בתאכלס?
שואל השאלה:
אבא שלי הבהיל אותי אמר תנורים אפייה..לא אכפת לי להיות בקופה ואפילו להתמודד עם הלקוחות אבל כל הקטע של כל מה שמאחור לא הכי מתאים
אני לא רוצה להישמע שוביניסט או משהו בסגנון אני סהכ אומר עובדות שראיתי בשטח, בנות לא במטבח בדר"כ, הן יותר נותנות שירות לקוחות ועובדות בקופה. אבל לפעמים כשיש לחץ את תוכלי לעשות המון, גם סידור מדפים ניקיונות וכו'
ולגבי מה שאמרת על מה שקורה מאחורה, זו הסיבה למה עזבתי חחח התחילו לשים אותי במטבח כל הזמן כי סמכו עליי יותר מדי אבל לי זה לא התאים וזה עשה לי רע אז עזבתי ומאז אני בן אדם מאושר שוב :)
שואל השאלה:
אני מנסה להתרחק מהמטבח חחח שרפתי כמעט את המטבח כשטיגנתי, ובלי כשר ישלי בעיה עם חום, וחוצמזה אין לי שום ניסיון מטבח רק מלצרות אז זה מוזר
המטבח שם זה לא כמו מטבח בבית..
תראי, אני ממליץ לך ללכת ולברר לנסות, את תמיד יכולה לעזוב. ואת יכולה גם לתאם ציפיות שלא תעבדי במטבח בכלל
שואל השאלה:
אם אני הולכת למאפייה הרוב שם זה נערים הם יידעו להגיד לי אם מחפשים עובדים או?
בדר"כ מקומות כאלה שעובדים שם המון בני נוער תמיד צריך עובדים כי זו עבודה זמנית שכל הזמן מישהו עוזב ומישהו בא
שואל השאלה:
השאלה אם הנערים יוכלו להגיד לי אם מחפשים עובדים ואם יקבלו אותי
אם יקבלו אותך הם לא יוכלו להגיד לך, אם צריכים עובדים יש מצב שכן
שואל השאלה:
אני מניחה שיגידו לי פשוט להשאיר פרטים
נכון. ואם יש שם שלט או משהו עם פרטים של המנהל/ת אז תתקשרי בעצמך
שואל השאלה:
תודה הרבה :) אז אלך עוד מעט מקסימום
בהצלחה ❤