7 תשובות
את בת 13 זה די מסוכן ללכת בגיל כזה לים עם חברות שלך אני גם לא הייתי מסכימה ללכת לבת שלי בגיל כזה לים לכו לבריכה או משהו
שואל השאלה:
אוטובוס או שמישהו יקח ומישהו יחזיר
אנונימית
אוטובוס לא הייתי מסכימה אבל אם מישהו יקח ויחזיר ואתן חבורה גדולה אולי כן
את עדיין קטנה ולדעתי זה די מסוכן ללכת בגיל הזה לים לבד בלי השגחה של הורים או מישהו מבוגר שיכול לשמור עליכן, אבל אם אתן הרבה חברות ואם תעדכנו את ההורים שלכם כל כמה זמן שהכל בסדר
איך אתן מתכוונות להגיע לשם?
שואל השאלה:
13
אנונימית
בת כמה את בכלל