3 תשובות
שואל השאלה:
לא פרשתי
זהו זה עד כיתה ח ועכשיו אני עולה לכיתה ט בתיכון
אנונימית
וואי הרבה בהצלחה קודם כל ומתרגלים מהר אפילו את אמרת שהזמן עבר מהר
ההרגשה שלך הגיונית לגמרי,אנחנו עוברים הרבה שינויים בחיים,מאמינה שתצלחי את כל השינויים האלה כמו גדולה,בהצלחה.