3 תשובות
שואל השאלה:
לא פרשתי
זהו זה עד כיתה ח ועכשיו אני עולה לכיתה ט בתיכון
לא פרשתי
זהו זה עד כיתה ח ועכשיו אני עולה לכיתה ט בתיכון
אנונימית
וואי הרבה בהצלחה קודם כל ומתרגלים מהר אפילו את אמרת שהזמן עבר מהר
ההרגשה שלך הגיונית לגמרי,אנחנו עוברים הרבה שינויים בחיים,מאמינה שתצלחי את כל השינויים האלה כמו גדולה,בהצלחה.
באותו הנושא: