8 תשובות
ממש לא.
לא זה ממש חמוד לדעתי
ממש לא נורא, הן המגעילות.
זה לא נורא שחבר שלך נמוך ממך.
זה נורא שהן צוחקות עלייך .
זה נורא שהן צוחקות עלייך .
הן חברות דוחות דבר ראשון תתרחקי מהן,
דבר שני זה ממש לא נורא! תהיי איתו פשוט,
ותגידי לחברות המסריחות שלך שיחפשו קצת באינטרנט ויגלו שיש מלא זוגות שהגבר נמוך יותר.
זנדאיה וטום הולנד למשל.
דבר שני זה ממש לא נורא! תהיי איתו פשוט,
ותגידי לחברות המסריחות שלך שיחפשו קצת באינטרנט ויגלו שיש מלא זוגות שהגבר נמוך יותר.
זנדאיה וטום הולנד למשל.
תרחקי מהן, הן דוחות
אחי יצא עם מישהי שגבוהה ממנו והם עכשיו מאורסים :) , גובה זה רק מספר
אחי יצא עם מישהי שגבוהה ממנו והם עכשיו מאורסים :) , גובה זה רק מספר
לא..
תתרחקי מהן
באותו הנושא: