5 תשובות
שוברים ומרסקים
אנונימי
אני לא נוגע בו ובסופו של דבר זורק.
שומרת אותו בשידה.
שומרת אותו בקופסא שלו.
אני אקנה רק אם שלי ידפק אני אשים בקופסא שלו או במגירה
באותו הנושא: