6 תשובות
תרכוש ספרי לימוד ותרגול ממש עוזר
אתר הפסיכומטרי של המדינה. יש קורס בחינם, יוצר לך חומרי תרגול, תוכנית למידה וכו'.
ממליץ לרכוש גם ספרי תרגול בנפרד של אחד המכונים, כדי שיהיה. הרבה אנשים מוכרים ספרים של יואל גבע וכו'
יש טעם ללמוד לפסיכומטרי בכיתה י'?
אנונימית
campus il יש שם קורס פסיכומטרי של המדינה שהוא ממש טוב
לדעתי זה לא קורס שבנוי ללמידה עצמאית אני בכל אופן הייתי חייבת עזרה עשיתי בהייקיו וואלה לא ניראה לי שהייתי מגיעה לאותו ציון בלעדיהם
לדעתי ללמוד לבד זה לא כזה קל, אני חושבת שקורס עדיף. למשל בקורס של הייקיו הם עושים מספר רב של סימולציות וממש מכינים אותך למבחן האמיתי.