10 תשובות
לאו דווקא. אולי זה יסקרן אותי
לא
כי אם בא לי לשמוע אני עשה את זה
כאילו מוזיקה זה טעם וכל אחד אוהב משהו אחר
אני כן אקשיב גם כדי לראות למה יש תגובות כאלה וגם כי אני רוצה לשמוע בלי שום קשר לתגובות
מי קורא ביקורות על אלבום?
אנונימי
אני אקשיב לו
שואל השאלה:
אני קוראת
אנונימית
הייתי שומעת רק בשביל להבין אם הביקרות נכונות ולמה
תלוי כמה הייתי נעולה עליו, אם ממש ממש רציתי אז זה יעניין אותי יותר דווקא. אם לא אז יכול להיות שאני אדחה אותו
ממש לא, אני אשמע אותו ואז אני אחליט בעצמי לפי מה שהקשבתי אם הוא טוב או לא.