5 תשובות
תדברי איתם על משהו שהם אוהבים וככה זה כבר יתפתח לשיחה
שואל השאלה:
תודה, אבל אני לא תמיד יודעת מה הם אוהביםם
תודה, אבל אני לא תמיד יודעת מה הם אוהביםם
אנונימית
אז תשאלי אותם
נשבעת לך אני אותו דבר,אותו דבר!!!!!!!!!!!
אני מתחילה בלשאול מה קורה/איך החיים ואז מתחילה אולי להגיד על עצמי משהו שקורה לי (קליל כזה לא כבד)
ופשוט לפתח שיחה אולי על סדרה/ספר/תחביב...
ופשוט לפתח שיחה אולי על סדרה/ספר/תחביב...