9 תשובות
את צריכה לטעום עוד טעמים
שואל השאלה:
טעמתי הכל חחח הכל טעים בעיקרון
טעמתי הכל חחח הכל טעים בעיקרון
אנונימית
הכל?? אין סיכוי, יש יותר מידי
הלוואי והיו מוכרים כאן יותר טעמים
הלוואי והיו מוכרים כאן יותר טעמים
שואל השאלה:
יש קיוסק אצלנו שיש לו אולי 15 טעמים
יש קיוסק אצלנו שיש לו אולי 15 טעמים
אנונימית
וואי איפה זה אני צריכה לנסוע חצי שעה כדי לקנות
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
וואי כן הוא האהוב עליי(:
המנגו לוקו
כן רק את
הוא מתוק מידי
הוא מתוק מידי
באותו הנושא: