9 תשובות
את צריכה לטעום עוד טעמים
שואל השאלה:
טעמתי הכל חחח הכל טעים בעיקרון
אנונימית
הכל?? אין סיכוי, יש יותר מידי
הלוואי והיו מוכרים כאן יותר טעמים
שואל השאלה:
יש קיוסק אצלנו שיש לו אולי 15 טעמים
אנונימית
וואי איפה זה אני צריכה לנסוע חצי שעה כדי לקנות
שואל השאלה:
חחח
אנונימית
וואי כן הוא האהוב עליי(:
המנגו לוקו
כן רק את
הוא מתוק מידי