6 תשובות
תמחקי..
^ זה 1
2 תאמרי למורה:
סליחה המורה זו היית טעות
או את יכולה להיתעלם מהתקרית
פשוט תמשיכי בחייך רגיל
2 תאמרי למורה:
סליחה המורה זו היית טעות
או את יכולה להיתעלם מהתקרית
פשוט תמשיכי בחייך רגיל
שואל השאלה:
^^אין מה למחוק...
העלתי את הסטורי לפני 16 שעות היא ראתה כבר...
^^אין מה למחוק...
העלתי את הסטורי לפני 16 שעות היא ראתה כבר...
שיט, אל תגידי לה כלום, אם היא שואלת תהי כנה
תשמעי
פאדיחה רצחח כן?
אבל הכל טובב פאדיחות קורות
זה בסופו של דבר ישכח והכל בסדרר
פאדיחה רצחח כן?
אבל הכל טובב פאדיחות קורות
זה בסופו של דבר ישכח והכל בסדרר
וואי מביך
באותו הנושא: