5 תשובות
תנסי לשכנע אותו ולהגיד לו שהכל יהיה טוב ולא יהיה מביך
אז תגידי ביי
זה מובן לגמרי יש אנשים שיותר קשה להם להפגש אחד על אחד כי הם יותר ביישנים באמת אין לך מה לקחת את זה אישית
אנונימית
אל תיעלבי, תנסי לתת לו ביטחון ותרגיעי אותו לא להיות מובך על ידו ושייתן לעצמו סיבות להתגאות בעצמו
זה בדיוק הדוגמא לאיך כולם חושבים שהכל סובב סביבם.
הוא ליטרלי חסר ביטחון ואומר לך ש*הוא* לא ידבר הרבה ויהיה מביך, ואת אומרת "הוא לא יכול לדחות אותי"
ואין שום רמות