11 תשובות
את כן יכולה לשנות מגמות שלא יחרטטו אותך
תמיד אפשר לשנות מגמות, הזהרה קטנה, ביולוגיה זה קשה לדעתי יותר מפיזיקה
שואל השאלה:
צעקתי על המורה שעה שלא באלי ללכת לשם
היא אפילו לא פתחה לי את הדלת לחדר מורים ראית מה זה חוצפנית
צעקתי על המורה שעה שלא באלי ללכת לשם
היא אפילו לא פתחה לי את הדלת לחדר מורים ראית מה זה חוצפנית
אנונימית
אזהרה*
שואל השאלה:
^ביולוגיה זה לא צמחים וכאלה?
^ביולוגיה זה לא צמחים וכאלה?
אנונימית
תלמדי שם על גוף האדם בעיקר כי זה מקצוע שמקדם לרפואה
תקשיבי תתחילי תיכון בתיכון אפשר לשנות הכל אני רק השנה כיתה יא סיימתי הרגע בשנה הזאת פרשתי ממגמה שהתחלתי מכיתה ז הוספתי מגמה כי צריך 2 והיה לי רק אחד כשהכיתה שלה הייתה כבר מפוצצת
עברתי לכיתה אחרת כי לא סבלתי את הכיתה הקודמת שלי והחלפתי מורה לאנגלית כי גם אותה לא סבלתי הייתה מלמדת חרא קיצר שלא יחרטטו אותך סתם בחטיבה מלחיצים לחינם
עברתי לכיתה אחרת כי לא סבלתי את הכיתה הקודמת שלי והחלפתי מורה לאנגלית כי גם אותה לא סבלתי הייתה מלמדת חרא קיצר שלא יחרטטו אותך סתם בחטיבה מלחיצים לחינם
שואל השאלה:
ופיזיקה? מתמטיקה וכאלה?
ופיזיקה? מתמטיקה וכאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני עולה ל י
בכיתה ז לא היה לנו מגמות בגלל זה אני לא כל כך יודעת על זה
^^אני עולה ל י
בכיתה ז לא היה לנו מגמות בגלל זה אני לא כל כך יודעת על זה
אנונימית
גם אצלנו המגמות מתחילות מהתיכון זאת ספציפית המגמה הזאת מתחילה בכיתה ז זה לא קשור אבל
פיזיקה וביולוגיה, זה ליטרלי בשם למאו
באותו הנושא: