11 תשובות
תזכרי שזאת לא אשמתך.
פשוט תסגרי את הדלת של החדר שימי שירים שאת אוהבת באוזניות ותבכי עד שתרדמי. הכל יראה אחרת בבוקר.
אני פה אם את רוצה לדבר
שואל השאלה:
ממש בקצרה?

ציטוטים של אמא שלי:
''נמאס לי מהבית הזה כבר''
''היא שונאת אותי? אני שונאת אותה באותה מידה'' (את אחותי)
''הסיבה היחידה שאני נשארת זה כי לא ויתרתי עליך אבל זה נראה שאתה ויתרת עליי'' (לאבא שלי)
אנונימית
אוי , תתקשרי אל אמא שלך אולי
שואל השאלה:
אני בת 15
אבל אין לי מה לעבור, זה לא בית רע. אם כבר זה הבית הכי טוב שאני מכירה ופתאום הכל מתחיל לקרוס.
אנונימית
הצמדתי, אין לי מושג מה להגיד, מקווה רק לטוב:(
^זה לא עובד ככה, זה לא כזה פשוט
בעיקר אם זה הגיע למצב הזה
שואל השאלה:
זה לא בינינו. לצערי שום דבר כאן לא היה באשמתי אז אני לא יכולה לתקן או להתנצל.
אנונימית
את חייבת להכניס דמות חיצונית לבלאגן הזה, מגשר שיעשה לכם סדר והסכמות. ץבדקי איפה אפשר להשיג מגשר טוב ותגידי לאמא שלך האווירה בבית גרועה ושיש לך הצעה שכולם ילכו למגשר שידבר עם כולם ויגיע להסכמות. כי חשוב לך שהאווירה בבית תשתפר ותהיה הרבה יותר טובה. תגיעי עם טלפון, תבדקי כמה זה עולה - ואם זה ממש חשוב לך, תתרמי משהו - זה יבהיר להורים שלך שאת רצינית ושנמאס לך מהאווירה הלא נעימה בבית! הגיע הזמן לנער אותם ולהשיג להם עזרה מבחוץ של איש מקצוע!
אני קצת בדיליי, אבל בזמן של השאלה כשהיה אחת בלילה אולי היה כדאי ללכת לישון בבית של חברה? גם כדי שלא תיכנסי לאוברטינקינג וכדי שתהיה לך ארוחת ערב (אם אין בבית) וכו
שואל השאלה:
תודה אבל עכשיו כולם מתנהגים כאילו הכל בסדר. מקווה שזה לא ישתנה בקרוב.
אנונימית
היי יקרה,
נשמע מהמילים שלך, שחווית רגע מטלטל וסוער.. רגע בו הרגשת אולי כי המקום הטוב שלך.. הבית עומד להתפרק.. אני מתארת לעצמי את הרגשת העצב והכאב העמוק שאולי הרגשת בזמן שזה קרה וגם לאחר מכן, ואולי גם את תחושת חוסר האונים, שכנראה שאין בידיים שלך את היכולת לשנות את המצב.. זה עשוי להיות מתסכל ולא פשוט בכלל להרגיש ככה..
יקרה, מקווה שהכתיבה והשיתוף כאן, אפשרו איזושהי הזדמנות לפרוק ולהקל מעט.. אולי יש מישהו מהמשפחה או מהסביבה הקרובה שאת יכולה לסמוך עליו ולשתף במה שקרה ובתחושות שלך..
אני רוצה להזמין אותך, אם מרגיש לך נכון, לצ'אט שלנו, לשיחה אנונימית ללא ביקורתיות או שיפוטיות..

איתך,
מתנדבת סה"ר