8 תשובות
שואל השאלה:
אבל כאילו זה נשמע לי הגיוני כי לפי מה שהבנתי התפקיד שלה הולך לגדול
יש סיכוי מאוד קטן שהיא שרדה אבל אני באמת חושבת שאמא של מייק הולכת לעשות משהו בעונה 5
אין סיכוי בעולם שהיא שרדה רק אומרת
^אני חשבתי שהוא ינגן בשביל ננסי אבל עוד לא ראיתי תפרקים החדשים
נשמע לי תיאוריה די מוזרה כאילו לא יודע לא נראה לי זה קשור אבל מי יודע
איך אבל היא יותר גדולה מהנרי בהרבה בגיל
אני חשבתי שבגלל שוקנה לא יכולה להשתלט על מקס אם היא עם שירים אז אדי ינגן לה עם גיטרה והיא תמות. זה לא קרה:,)
האמת אני גם חשבתי שהיא באיזור גיל ה40 והוא בגילאי ה20 אבל לפי גוגל רשום ששניהם בסיום שנות ה30^^^
התאוריה הייתה הגיונית לפני שהחלק השני עלה כי חשבתי שבגלל שיש לה פוסטר התפקיד שלה יהיה משמעותי אבל אחרי שהחלק השני עלה זה לא היה כל כך הגיוני לא היה לה תפקיד משמעותי