4 תשובות
לא נראלי,גם אם תעשי שפם זה לא יכאב מניסיון אבל כל אחת משהו אחר
יכאב לך מאד
מניסיון אני עשיתי 3 ימים אחרי וזה כאב רצח כי זה מושך את כל האיזור הזה של הלמטה של האף
מניסיון אני עשיתי 3 ימים אחרי וזה כאב רצח כי זה מושך את כל האיזור הזה של הלמטה של האף
אנונימית
פשוט לא להתקרב לעגיל
לא אין קשר
פשוט להיות עדינים כשקרובים לאותט מקום
פשוט להיות עדינים כשקרובים לאותט מקום
באותו הנושא: