4 תשובות
לא נראלי,גם אם תעשי שפם זה לא יכאב מניסיון אבל כל אחת משהו אחר
יכאב לך מאד
מניסיון אני עשיתי 3 ימים אחרי וזה כאב רצח כי זה מושך את כל האיזור הזה של הלמטה של האף
אנונימית
פשוט לא להתקרב לעגיל
לא אין קשר
פשוט להיות עדינים כשקרובים לאותט מקום