12 תשובות
אני בת 17 ועוד לא התנשקתי
אין לחץ אל תמהרי
כשזה יבוא זה יבוא
אנונימית
הכל טוב נשמה
יש לך עוד חיים שלמים לפנייך מה את רצה
אז מה יש לי חברה בת 20 שלא התנשקה
את קטנה מה יש לך את אמורה להיות בתולת חיבוק
שואל השאלה:
תכלס אתם צודקים פשוט רוב הבנות בבית ספר שלי יש להן חבר והן התנשקו ואני מרגישה ממש מוזר כזה
ואני פשוט לא רוצה חבר בגיל כזה מכל מיני סיבות
אנונימית
באמת שעדיף לך להיות לבד בגיל הזה זה לא רציני
כאילו זה בדוק יגמר אז למה להתחיל
כן תעשי לי עוד פרחים
לא ממש לא
גם הקשרים לא נמשכים בגילאים מוקדמים
ואז הנשיקה מבוזבזת על מישהו שהוא 99% יהיה אקס
אני התנשקתי רק מ18+ לפי מה שאני זוכרת ואני תכלס מתחרטת גם על זה חח
וזה ממש חכם לא לרצות זוגיות בגיל 15
תהני מהילדות
את גם יכולה להיות מגניבה רצח ולא להתנשק גם בגיל 20 זה לא באמת אומר כלום בטח לא כשזה מבחירה
אני בת 16 ולא התנשקתי ומלא חברים שלי גם לא
לגיטימי
אנונימית