3 תשובות
לא ממש
היא מעולה!!!!!
אני לא סוכרת כמה היא עולה אבל היא ממש טובהה
אני לא סוכרת כמה היא עולה אבל היא ממש טובהה
אנונימית
שואל השאלה:
כן כבר הלכתי לרופא
כן כבר הלכתי לרופא
אנונימית
באותו הנושא: