4 תשובות
מספיק בשביל אוניברסיטה
שלי 72 חחלחחלחח זה ממש סבבה השאיפה בלשון זה עובר גם אני בהתחלה שאפתי ל100 אבל זה ממש קשה
כןן זה בסדר גמור
כל הכבוד
כל הכבוד
לדעתי זה סביר, לא הייתי אומר שזה מעולה כמובן אבל זה גם לא גרוע, סה"כ ציון בסדר.
באותו הנושא: