4 תשובות
לא משהו, אני משתמשת בסבון פנים שלהם ובקרם כבר כמעט שנה וזה לא עושה משהו מיוחד
אנונימית
לא יודעת, לא רואה שינוי וכבר חצי שנה משתמשת בסבון עם הסליצילית והקרם הכחול
אנונימית
אנונימית^
יש מצב שלא ראית שינוי ,בגלל שלא נתת לסבון לשבת על העור לפחות 3 דקות ; כדי שהחומצה תעשה את העבודה.
אם ישר תשטפי זה לא יעשה כלום
אני ממש אוהבת אני משתמשת בקרם לפנים
ובסבון עם חומצה סליצילית.
אנונימית