8 תשובות
כדאי כי מילא לוקחים את הציון הגבוה
תיגש מה כבר תפסיד מזה?
אם אתה מרגיש שאתה צריך לשפר את זה ויש לך את היכולת אז כן למה לא
כן אפשרי
אני קיבלתי 76 ולא ניגשת :(
אנונימית
כן תיגש אם אתה רוצה לשפר למה לא?
יאא גם אני קיבלתי 83 אני ניגשת שוב יאללה תתני את כל כולך מקסימום לא תעקפי אז מה זה אחלה ציון.
את יכולה לגשת, למרות שזה ציון ממש טוב!
אני קיבלתי 84 ואני לא ניגשת
אני קיבלתי 84 ואני לא ניגשת
באותו הנושא: