7 תשובות
כי הם לא מרגישים מחוייבים לקשר
שואל השאלה:
^^עדיף להפרד מאשר לשקר ושאחרים יגלו את זה בדרכים לא נעימות
אנונימית
הם אנוכיים. חושבים רק על הרצונות שלהם
אם זה קרה לך, אני ממש מצטערת לשמוע
יש אנשים שלא בנויים למערכות יחסים עם מחויבות והם עדיין נכנסים לאחת כזאת, אין מה לעשות תמיד יהיה אנשים כאלה בעולם, יש טובים יותר ויש גרועים יותר
כי ברגע שאתה לא מרגיש יותר חיבור לבן זוג שלך שיש לך משפחה איתו אתה לא תרצה לפרק אותה, ותעדיף לקבל סיפוק וחיבור ממישהו אחר מבלי להרוס את הקן המשפחתי שלך
זו הפסיכולוגיה מאחורי בגידות
מצטערת לשמוע
פשוט יש אנשים אנוכיים שלא מגיע להם את מה שהם קיבלו ולפי דעתי אושר גם לא מגיע להם
סלים שיידי תאמין לי שעדיף לפרק את המשפחה ואז להיכנס למערכת יחסים מאשר לבגוש כי אז הקו של המשפחה יהרס לגמרי