7 תשובות
לבד זה חוויה ואולי תכיר שם אנשים אבל יכול להיות משעמם ללכת למקומות לבד
שואל השאלה:
אין לי חברה / חברים ללכת איתם
משפחה אולי?
לא לבד יהיה לך משעמם לכי עם חברים
לבד לא מומלץ.
ממש לא מומלץ לבד
לכי עם חברה או משהו
לא מציעה לך.עדיף ללכת עם משפחה/חברים/דודים אבל לא לבד.
באותו הנושא: