6 תשובות
עדיף 128
קצת
אנונימי
לא
עדיף 128
בעיניי זה קצת
את תמיד יכולה לקנות כרטיס זכרון נייד אבל עדיף לך לקנות פשוט אייפד עם 128 גיגה בייט
לי יש וזה מספיק
את תמיד יכולה לקנות כרטיס זכרון נייד אבל עדיף לך לקנות פשוט אייפד עם 128 גיגה בייט
לי יש וזה מספיק
באותו הנושא: