5 תשובות
מקסימום תגידי שנתקע לך משהו בגרון
להשתעל לתוך היד ולבקש סליחה יפה (מנימוס)
להשתעל. זה לא חריג
להשתעל
הכל בסדר, מותר לך
תשתעלי כמה שאת צריך
הכל בסדר, מותר לך
תשתעלי כמה שאת צריך
להשתעל למרפק
באותו הנושא: