5 תשובות
מקסימום תגידי שנתקע לך משהו בגרון
להשתעל לתוך היד ולבקש סליחה יפה (מנימוס)
להשתעל. זה לא חריג
להשתעל
הכל בסדר, מותר לך
תשתעלי כמה שאת צריך
להשתעל למרפק