5 תשובות
לא כמו עכשיו
שואל השאלה:
מה נראה לך שיהיה בערך?
מה נראה לך שיהיה בערך?
לא יהיה
אבל הלוואי שיהיה
אבל הלוואי שיהיה
לדעתי לא כי כבר אין כמעט קורונה, ברוב המוחלט של הזמן הלימודים הם פרונטליים ואם מעולם לא היו הקלות בצורת למידה כזו כנראה גם אין סיבה שיהיו.
אין שום סיבה שיהיו בעצם
כיתות י ויא למדו סהכ שבועיים בזום השנה, זה לא סיבה לתת להם הקלות. בטח לא כשאת רוב החומר לומדים בשנה של הבגרות עצמה
כיתות י ויא למדו סהכ שבועיים בזום השנה, זה לא סיבה לתת להם הקלות. בטח לא כשאת רוב החומר לומדים בשנה של הבגרות עצמה