13 תשובות
שואל השאלה:
שיט
תודה
אנונימית
יש עמותות של תמיכה נפשית אבל אי אפשר לספר להם דברים אובדניים אחרת הם מגלים להורים אבל הם בקושי עוזרים
מעל 18 כן.
פחות מגיל 18 אסור לפסיכולוג/ית להיפגש איתך ללא הסכמת ההורים.
לא אבל זה לא כזה רע לערב הורים
בסופו של דבר ההורים ידעו, אני יודע שזה קשה אבל אין מה לעשות. זה צעד שחייב להיעשות כי את תצטרכי אותם
יש את אמותת ערן זה לא תחליף לפסיכולוג אבל אפשר לבקש שם עצות ותמיכה
נראלי תלוי בגיל
ראיתי שכתבו בשאלה אחרת שאפשר לבקש מרופא
ערן זה מוקד מעולה
רק אם את מעל 18+
לא
אלא אם את 18+
אנונימית
רק מגיל 18 לצערי
שלום יקרה,
את כותבת שאת מעוניינת לפנות לתמיכה נפשית ללא ידיעת ההורים.
אינך מספרת מדוע את לא מעוניינת לשתף את ההורים, האם מתוך מבוכה או בגלל בעיות בינכם..
ניתן לפנות ליועצת בית הספר במקום הלימודים או לפנות לשירות הפסיכולוגיה החינוכי באתר
https://pob.education.gov.il/municipal-services/pages/shefipsichologists.aspx

אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אנחנו בסה"ר מפעילים קו צ'ט בו תוכלי להמשיך ולשתף את תחושותיך באנונימיות. אצלנו תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת ונעשה כל שנוכל כדי להקשיב ולעזור לך.

מתנדב סה"ר