8 תשובות
נכון אתה גר במרכז?
אם מישהו לא יכול לממן שיעורי נהיגה, איך הוא יממן רכב? דלק, ביטוח, טסט, תיקונים ומה לא. אין למדינה שום אינטרס להוריד מחיר של לימודי נהיגה כי המטרה היא לצמצם שימוש בתחבורה פרטית.
די אמורים לעשות חסכונות לזה, אבל בעיקרון פשוט תמצא עבודה, כל עבודה תשלם לך מספיק לזה
לא באמת? חשבתי זה עולה חמש שקל
אין מה לעשות, גם אצלי זה היה 180, ככה זה וזה רק ימשיך לעלות
תמצאי עבודה, תעשי חצי חצי עם ההורים או משהו ותתחילי כדי לא לעשות שיעורי נהיגה ב200 שקל ל40 דקות
תמצאי עבודה, תעשי חצי חצי עם ההורים או משהו ותתחילי כדי לא לעשות שיעורי נהיגה ב200 שקל ל40 דקות
כי גם למורי נהיגה זה יקר. יש סרטון שמראה כמה זה גם עולה להם.
שואל השאלה:
פעם שיעורים היו הרבה הרבה יותר זולים
המורי נהיגה מעלים כל הזמן את מחיר השיעורים
פעם שיעורים היו הרבה הרבה יותר זולים
המורי נהיגה מעלים כל הזמן את מחיר השיעורים
אנונימית
פעם גם הדלק היה יותר זול... הכל מתייקר ולכן גם השיעורים