8 תשובות
לשים מסיכה
אנונימי
מה תעני את בקופת חולים חובה לשים מסיכה במקומות כאלה
שימי מסיכה וזהו
תשימי מסיכה
פשוט תשימי מסיכה, זה מה שצריך
אנונימית
אנלא רוצה להסתיר תיופי
סתם סתם שימי זה חובה נראלי
שימי
תשימי מסכה
^^ זה כבר מלא זמן ככה..
בבתי חולים, קופות חולים, בתי אבות
חובה לשים מסיכה..
באותו הנושא: