32 תשובות
מה הבעיה?זה סיפור.אם לא נוח לך את לא חייבת להמשיך לקרוא.
אני יודעת בדיוק מה הסיפור וקראתי אותו, ואם מפריע לך הכל טוב, את לא חייבת לקרוא:) עוד פעם, זה רק סיפור
מה יש לך?!!
סך הכל ספר ידרמתית
אם יש לך בעיה איתו אל תקראי אף אחד לא מכריח אותך
אנונימית
אז אל תקראי אל תמשיכי אם לא עושה לך טוב הכל בסדרר
אנונימית
מה יש לך? היא הביעה את הדעה שלה לא צריך לתקוף אותה
שתי כוס מים דחוף
שואל השאלה:
חד משמעית^
זכותי להיגעל מאהבה בין מורה לתלמידה
הספר עצמו בכללי כתוב בסדר גמור והאלמנטים הספרותיים ממש טובים פלוס
נשמה אם זה מגעיל אותך אז אל תקראי
אנונימית
שואל השאלה:
אל תקראי לי נשמה ואז תתקפי אותי על זה שלא אהבתי ספר תודה
שואל השאלה:
שאלתי שאלה לא מתאים לך אל תעני
^זאת אנונימית אחרת ולא התכוונתי לתקוף או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי סליחה חחח^
התכוונתי לאנונימית הראשונה
הכל בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
הבעייה שהקריאה עצמה הייתה טובה והגעתי לפרק 20 אבל קשה לי לחשוב על זה ולהמשיך את הספר
פשוט להבין שזה סיפור של ילדה וזהו..חח מה יש לעשות. אבל כן אני מבינה את זה..זה קצת עצוב שעושים מדברים כאלה סיפורי רומן או כל מיני שיט אבל הדברים האלה באמת קיימים ויש אפילו דברים הרבה יותר הזויים אין מה לעשות
חחח וואו ראיתי כלכך הרבה סרטים וסדרות שיש רומן בין תלמיד ומורה בסך הכל זה משהו משהו
זה וואטפד
מה ציפית?
זה כל הזמן קורה אני כתבתי על זה סיפור שלם (לא בוואטפד חוח) וכמה שזה מעוות זה כיף :/
זה סיפור.
מה שסיפרת לא הכי חולני.. כלומר, במציאות זה בהחלט היה יכול להיות חולני
אבל זה וואטפד, כולם יכולים לכתוב שם איזה ספרים שרק ירצו. אם הסיפור יכלול דברים חולניים, יהיו אזהרות בהתחלה. לכן הקריאה על אחריותך.
אז פשוט אל תמשיכי לקרוא אם זה כלכך קשה לך.
יש סרט גמר כזה
אחותי זה סיפור בסך הכל, אפשר לקחת את הדמיון למקום למקום חרדתי כמו שאת עושה ואפשר גם בלי לא חייב, את בוחרת לקחת את זה לשם. אבל אם את לא נהנת מספרים כאלו אז אל תקראי מה הביג דיל?
אנונימית
קראתי גם את זה זה ספר נחמד
"מורה למטמתיקה "
יש גם "פרופסור תרפא אותי"
ויש עוד מלא...
יש גם מלא סדרות כאלה .

שמעי זה סוג של ספר . את לא אוהבת? אל תיקראי .
אבל לא נורא קראת כבר פשוט תישקחי מימנו אם ממש מפריע לך או שתיתפשרי על זה ותיקראי ספרים שאת אוהבת .

אבל כל אחד אוהב לכתוב ספר אחר אז למי איכפת יש סיכוי שאחרים יואבו אותו . שחושבים על זה הספרים האלה מוצלחים מה שאומר שיש שנהנים לקרוא את זה .

אז שיהנו . זה לא חולני . זה מה שהיא אוהבת זה גורם לקוראים להסתפק.
ברור לנו שבמציאות זה שונה ואף אחד לא מעוניין במורה שלו . או שכן אני לא חקרתי אבל לרוב לא .

אז יש שיגידו חולני .
יש שיגידו סביר מעניין שונה זה נחמד בספר .
זה סיפור טאבו, זה דימיון. כמישהי שקוראת וואטפד יש לי את הז'אנרים האהובים שלי אבל בסופו של דבר זה הכל הדמיון של הסופר עם רעיונות שעולים בראש.
את לא אוהבת תעצרי באמצע או פשוט אל תקראי
את מתכוונת להמורה למתמטיקה?
זה רק סיפור הכל טוב, את לא חייבת להמשיך לקרוא.
אין לך מה לעשות כל כך, תקראי דברים אחרים ולאט לאט, אני מכירה את הספר קראתי אותו, שוב פשוט אל תמשיכי לקרוא זה רק סיפור.
ואגב הכתיבה דיי טובה לדעתי. אבל אל תדאגי את תשכחי את זה לאט לאט, זה רק סיפור
אני חושבת שאני יודעת על איזה ספר את מדברת זה דווקא ממש יפה
מה זה ספר אף אחד לא הכריח אותך לקרוא
מזדהה איתך לגמרי זה קרה לי כאשר קראתי את השיבה מהודו. רופא מתמחה עם אשתו המתבגרת של המנהל שלו. עדיין יש לי בראש תמונות מדימיוני של כביכול איך הם נראים כולל הבעל הנבגד. צריך להיזהר מה אנו קוראים כי זה נצרב בתת מודע. לפעמים יותר מסרט.
שואל השאלה:
זה לא קשור לגילאים ברגע שיש יחסים בין אדם ומישהו שמוסמך עליו זה לא דבר בריא,
כמו תלמיד ומורה, חיילת ומפקד וכו וכו .
הכתיבה... לא יודעת, כתיבה מושכת מאוד אבל זו כתיבה פשוטה כזו... רואים שזה ספר של ווטפאד
שואל השאלה:
כולכם יודעים שאני מדברת על המורה למתמטיקה,
בכנות הכתיבה זה פחות הטייפ שלי, סבבה ילדה בת 18 מספרת את זה והכל , וזה ספר בסהכ מדהים ואני מאחלת להרבה קוראים להנות ממנו.
אבל זה לא הטייפ שלי, לא הכתיבה לא העלילה, אני לא אשב ואכתוב ספר על אנשים מהמעמד הזה שמתאהבים, אני לא רוצה להתנשא אבל אני חושבת שעובדתית אני כותבת על דברים יותר "עמוקים" כמו החיים והנפש .
ואני רוצה להבהיר ולתקן את עצמי, הספר עצמו לא חולני הוא טוב אם משעמם ובא לנו על איזה סיפור קולח בוואטפד, אבל החולניות זה המורה והתלמידה שמתאהבים, אולי אני הבעייה...

באופן כללי 7/10,
ה7 זה על האלמנטים הספרותיים היפים (הטוויסט בעלילה עם המשפחה של דור וזה שמראים שבאמת יש לו חיים), וה3 זה שיש מקום לשיפור בכתיבה, שבאיזשהו שלב הסיפור קצת לא הגיוני ושאישית לא רציתי לסיים אותו ושלא צויין שהילדה קצת חששה ללכת אליו...בלשון המעטה?
*בית ענק של מורה שהיא הכירה רק אתמול, גבר, ורוצה לתת לה שיעורים פרטיים בחינם ולא לאף אחת אחרת*.
ושהסיפור לא ריאליסטי עד הסוף בלי קשר ליחסים בניהם.
שואל השאלה:
אבל אני כן אוהבת את הספר כי זה ספר יחסית ברמה של וואטפד כשמשעמם אז קוראים אותו
קרה לי רק ביותר גרוע... עם הספר my new life
אחלה כתיבה אבל לא ממליצה לקטינים לפחות
אנונימית
זה המורה למתמטיקה?
כי זה אחד הספרים הטובים וזה די בסדר כי היא בת 18 והוא בן 21
ראיתי כתבה שמורה ותלמיד היתהאבו כשהי בגיל 36 והוא בגיל 14 והיא בגדה בבעל שלה