6 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
אני לא מצליחה וזה מבאס כל יום להטעין מחדש
אני לא מצליחה וזה מבאס כל יום להטעין מחדש
אז עושים דרך אפליקציית רב קו אונליין
תזדרזי,עד היום בלילה אפשר להטעין
מה הכוונה שלך?
להטעין רב קו חופשי חודשי בהופאון?
להטעין רב קו חופשי חודשי בהופאון?
שואל השאלה:
אני לא מצליחה אוף
אני לא מצליחה אוף
באותו הנושא: