4 תשובות
אל תעשי כלום. בינתיים זה לא עניינך
יהיה בסדר.
תראי את זה כמשהו טוב, הם לא יריבו, וגם יהיה לך שני בתים.
ותחכי שהם ידברו איתך.
אם תרצי מישהו לדבר אני תמיד פה:)
תראי את זה כמשהו טוב, הם לא יריבו, וגם יהיה לך שני בתים.
ותחכי שהם ידברו איתך.
אם תרצי מישהו לדבר אני תמיד פה:)
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: