2 תשובות
יש חנות מגניבה בקניון (תלוי מאיפה את/ה) שנקראת yolo יש שם דברים ממש מגניבים...שווה ללכת לשם...אפשרי גם למצוא דברים יפים באורבניקה אולי או אולי לקנות איזה תיק או בגד..מזל טוב ובהצלחה
K.Y
אמרת שהיא בטלפון אז תקני לה קופסא עם מלא קלקר ותשימו שם מגן לטלפון אוזניים מה שמחזיק את הטלפון ועוד דברים כאלה