התחברות הרשמה

הגיוני שישנתי ב 4 או 5 וקמתי עכשיו?

6 ביולי 2022, 10:56
עייפותשינהלילהבוקר    
4 תשובות
כן זה בסביבות של 5-6 שעות שינה ככה שזה סבבה
מ
מה אני עושה פ
כן
S
Siri12
כן.
קורה לי שאני ישנה ב5 וקמה ב10 גם
ה
היי, זו אני
ישנתי 12 דקות כל הלילה אז הגיוני
א
אנונימי ֫
באותו הנושא:
הגיוני שישנתי רק 4 שעות וקמתי ממש ערניית?
הגיוני שישנתי ב 4 וקמתי לפני 7 דק ושורפות לי העיניים ?
איך זה הגיוני שישנתי ב12 וקמתי ב8 וחצי?
הגיוני שהלכתי לישון ב12 וקמתי עכשיו?
הגיוני שהלכתי לישון בחמש בערב וקמתי עכשיו?
הגיוני שישנתי ב 3ֶבבוקר וקמתי ב 8 וחצי ועכשיו ישנתי שעה ועדיין אני רוצה לישון לגיטמי ?
נרדמתי ב19:00 וקמתי עכשיו, הגיוני?
זה הגיוני שישנתי מ 17:00 עד עכשיו?
זה הגיוני ששמתי שעון מעורר לשש וקמתי רק עכשיו?
הגיוני שלפני שישנתי בכיתי ואז שקמתי עכשיו אני מרגישה חולשה?
עד כמה זה נורא שישנתי מאחד בצהריים עד עכשיו ועכשיו קמתי?