6 תשובות
נוראי
נורא ואיום
זה מזעזע
לא ביטלו את האפשרות לעשות הפלה זה רק בכמה מדינות
אני נגד הפלות אבל זה מצב מאוד עצוב
אני נגד הפלות אבל זה מצב מאוד עצוב
אנונימית
יש כמה מדינות שאפשר בכל אני אני נגד הפלות אז זה לא כזה מפריע לי
לא בקטע רע..
לא בקטע רע..
רציני?
עכשיו, כל פעם שהיא תביט בילד.ה שלה, היא תזכר במקרה הנוראי הזה.
אין לארה"ב זכות בכלל להחליט.
עכשיו, כל פעם שהיא תביט בילד.ה שלה, היא תזכר במקרה הנוראי הזה.
אין לארה"ב זכות בכלל להחליט.
באותו הנושא: