7 תשובות
אני לא כל כך מסכימה עם כולם שהוא היה סוף גרוע
לדעתי הוא טוב והוא ממש גורם לרצות שתגיע עונה 5
סוף קצת מאכזב, לא ציפיתי שיגמר ככה, בעצם זה אפילו לא נגמר עדיין
מקווה שעונה חמש תהיה הרבה יותר טובה
סוף לא צפוי
אני לא יודעת מה הדעה שלי לגביו. היה יחסית טוב, אבל אני מאוד מאוכזבת שלא הוציאו את וויל מהארון כבר.
לדעתי הוא היה ממש טוב ולא צפוי
זאת פתיחה מעולה לעונה 5
התעללות רגשית
מאכזב, בכללי החלק השני של העונה הרביעית ממש אכזב אותי והעציב אותי, אני לא מבינה למה הם היו חייבים לעשות את זה כזה עצוב, למה זה טוב