11 תשובות
אז תעשי לעצמך לוז מסןדר. של כמה שעןת ביןם של הנאה, וכמה של עבודנ
את מלכה!
ולמלכה מגיע להנות(;
ולמלכה מגיע להנות(;
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת אם זה קשור ללוז, אני זוכרת שפעם אחת ממש עשיתי מלא דברים ואחרי זה ישבתי לשחק אבל זה מאוד נדיר שזה קורה אצלי
אחרי שעה וחצי בערך של לימודים אני מתחילה ממש להתעייף ולאבד את זה
אבל אני תמיד חושבת שאני צריכה לעשות מלא דברים ולהפסיק להיות עצלנית, כל הזמן יש לי את התחושה המציקה הזאת שאני לא עושה מספיק דברים
אבל אני לא יודעת אם זה קשור ללוז, אני זוכרת שפעם אחת ממש עשיתי מלא דברים ואחרי זה ישבתי לשחק אבל זה מאוד נדיר שזה קורה אצלי
אחרי שעה וחצי בערך של לימודים אני מתחילה ממש להתעייף ולאבד את זה
אבל אני תמיד חושבת שאני צריכה לעשות מלא דברים ולהפסיק להיות עצלנית, כל הזמן יש לי את התחושה המציקה הזאת שאני לא עושה מספיק דברים
אנונימית
לא הבנתי. את עובדת קשה והכל אבל עדיין לא מרגישה שזה מגיע לך? ההנאה?
שואל השאלה:
כן כן בדיוק ככה, אולי זה בגלל שאני לא באמת עובדת מאוד קשה רוב הזמן
כן כן בדיוק ככה, אולי זה בגלל שאני לא באמת עובדת מאוד קשה רוב הזמן
אנונימית
תראי. את רק תלמידה. אני לא יודעת איזה כיתה את אבל זה לא משנה. את אמורה לצאת, להינות מהחיים, החיים יפים מדי מפני שנבזבז אותם סתם עך לימודים. כמובן זה חשוב הלימודים, אז נגיד תקחי לעצמך שפעם ביום תלמדי מקצוע שאת מתקשה בו במשך שעה, ואז קחי הפסקה לעצמך במחשב ככה גם שעה, ותצאי החוצה אולי עם חברות? או תעבדי בגינה? תעזרי להורים?
שואל השאלה:
אבל אני סטודנטית בכלל, אני כבר בת 24 אני אמורה לחשוב על העתיד שלי ולהיות בוגרת וגם אמא שלי כל הזמן עושה עניין מזה שאני משחקת
אבל אני אנסה לחשוב על זה יותר
אבל אני סטודנטית בכלל, אני כבר בת 24 אני אמורה לחשוב על העתיד שלי ולהיות בוגרת וגם אמא שלי כל הזמן עושה עניין מזה שאני משחקת
אבל אני אנסה לחשוב על זה יותר
אנונימית
אה, הייתי בטןחה את צעירה יותר. תנסי למצוא עבודה, למצוא חבר, חיים, וכמובן שאת יכןלה לפנות לעצמך שעה ככה להנות..
תחלקי את היום לכל מיני עיסוקים
שואל השאלה:
לא קשור לחלק את היום, אני שואלת איך לצאת מהמחשבה הזאת בכלל
לא קשור לחלק את היום, אני שואלת איך לצאת מהמחשבה הזאת בכלל
אנונימית
אהה
תזכרי שזמן כזה הוא טוב לנפש
בלי זה יש פחות אנרגיה להמשיך
איזון זה חשוב ממש
תזכרי שזמן כזה הוא טוב לנפש
בלי זה יש פחות אנרגיה להמשיך
איזון זה חשוב ממש