4 תשובות
לא, לא הגיוני בכלל. לא מבין איך דבר כזה קרה. זה חוצה את חוקי הפיזיקה מכל בחינה אפשרית.
ברור שכן, היא רצתה כנראה לצאת יחד בשביל שתהנו ולשמוע ממך ולהיות איתך, ואת לא זרמת, וזה קצת הורס לה את התכנון.. מותר לה להתעצבן
שואל השאלה:
כי אין לי מצב רוח
כי אין לי מצב רוח
אנונימית
מסכימה עם הנגן המצייר
באותו הנושא: