5 תשובות
תתחילי בספטמבר
יש טעם
נראה לי שכדאי, הרבה רוצים להשתפר בחופש ולהגיע מוכניפ לשנה הבאה. בהצלחה!
ניראלי כדאי עכשיו אם יש לך למי לעשות אני חושבת שזה הזמן הכי טוב
תתחילי בחופש
באותו הנושא: