4 תשובות
לנהוג בלילה זה הכי כיף
לא. עדיף לנהוג בלילה. אין פקקים.
זה נשמע כיף
מחכה לזה
מחכה לזה
לא.
נהגתי לא מעט פעמים בלילה
נהגתי לא מעט פעמים בלילה
באותו הנושא: