7 תשובות
חתיך רצח.
למה יש לי תחושה שזו נבל
למה יש לי תחושה שזו נבל
שלא ייאמן שיש אנשים פשוטים שיותר גאונים ממנו
חתיך
אנונימית
חתיך ברמות
אנונימית
אם הוא חתיך ברמות אז אני שיא עולם
שיש לי יותר השכלה ממנו וזה מביך ברמות.
אוהב אותו.
באותו הנושא: