5 תשובות
כן גם אני עברתי שני על ידני
אני מכיר מישהו שכבר פעם שביעית נכשל על ידני
שואל השאלה:
וואו איזה באסה
וואו איזה באסה
אנונימית
זה פצצה
זה מצוין, כל הכבוד
באותו הנושא: