4 תשובות
לא
זה נראלי יראה לו התראה שההודעה נמחקה
הוא רק יקבל התראה עם ההודעה אבל ברגע שהוא יכנס לא יראו כלום
הוא יראה כאילו יש לו הודעה אבל הוא לא ימצא מי שלח אותה או מה שלחו בה
באותו הנושא: