10 תשובות
אל תורידי את זה
שואל השאלה:
^אנא הסבירי את עצמיך
^אנא הסבירי את עצמיך
אנונימית
זאת חרא של אפליקציה.
מרדף מיותר אחרי לייקים ועוקבים, מפתח המון הפרעות למיניהן והכל שם פשוט פייק אחד גדול.
ממליצה שלא להוריד, אבל בתכלס תעשי מה שבא לך זה החיים שלך.
מרדף מיותר אחרי לייקים ועוקבים, מפתח המון הפרעות למיניהן והכל שם פשוט פייק אחד גדול.
ממליצה שלא להוריד, אבל בתכלס תעשי מה שבא לך זה החיים שלך.
אני גם בת 14 ולא מרשים לי אבל העיניין הוא שאני פשוט לא רוצה גם
שואל השאלה:
^אפשר לשאול למה?
^אפשר לשאול למה?
אנונימית
אינסטגרם זה משעמם אין מה לעשות שם יותר מ15 דק
אני רואה איך כולם כל היום תקועים בזה, איך כולן מתחרות על עוקבים, ופשוט כל הסיבות כמו שאמרו מעליי
הורדתי, שכנעתי את ההורים. ירד לי כל הביטחון שהיה לי.. חבל.
אל תורידי, לא שווה את זה
סתם מרדפים אחרי לייקים ועוקבים, שולחים לך הודעות בשביל לסחוט ממך כסף (פעם גם אני נפלתי בפח הזה), אין יותר מידי מה לעשות שם, אנשים מטרידים שם בלי הפסקה, וכל הקטע של הרילסים וזה הכל יהיה לך ריקודים כאלה אז כבר עדיף להוריד טיקטוק וזהו
סתם מרדפים אחרי לייקים ועוקבים, שולחים לך הודעות בשביל לסחוט ממך כסף (פעם גם אני נפלתי בפח הזה), אין יותר מידי מה לעשות שם, אנשים מטרידים שם בלי הפסקה, וכל הקטע של הרילסים וזה הכל יהיה לך ריקודים כאלה אז כבר עדיף להוריד טיקטוק וזהו
גם ההורים שלי היו ככה ואז בת דודה שלי הקטנה הורידה אז אמרתי להם שזה לא פייר ואני גדולה יותר אז גם לי מותר