8 תשובות
אגם דימונה (רוב הנשים מעדיפות ים או אגמים, נחלים.) יש בזה משהו רומנטי.
אנונימית
אני אומרת ברכבת
תחנת רכבת
זה נורא רומנטי
זה נורא רומנטי
מה רומנטי בתחנת רכבת(?)
יום שישי, קיץ וטיסות עמוס מלא אנשים - מקום סגור ואין הרבה מה לעשות. סתם מיותר ומבאס
יום שישי, קיץ וטיסות עמוס מלא אנשים - מקום סגור ואין הרבה מה לעשות. סתם מיותר ומבאס
אנונימית
^pov-כשאת לא מבינה ציניות
לא דיברתי רק אלייך, יש עוד כאלו שרשמו תחנת רכבת.
אנונימית
2 אגם נשמע הכי נחמד
באותו הנושא: