5 תשובות
סטים אומר שאת חוזרת על אותו תרגיל כמה פעמים. נגיד שלושה סטים של 20 סקוואטים יהיה סהכ שישים סקוואטים. זה מחולק כדי שתוכלי לסדר את זה איך שאת רוצה. נגיד תעשי סט ראשון, תעשי כמה תרגלים אחרים ואז תחזרי לסט שני של סקוואטים.
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבהה
הבנתי תודה רבהה
אנונימית
חזרה- כמה פעמים אתה מבצע את התרגיל פעם אחר פעם
נניח 15 חזרות של כפיפות בטן- 15 פעמים שעושים אותן בזה אחר זה
סט- כמות הפעמים שאתה מבצע כמות של חזרות, יש לך סט של 15 נניח ולאחר מכן הפסקה ואז שוב סט
נניח 15 חזרות של כפיפות בטן- 15 פעמים שעושים אותן בזה אחר זה
סט- כמות הפעמים שאתה מבצע כמות של חזרות, יש לך סט של 15 נניח ולאחר מכן הפסקה ואז שוב סט
אני חושבת(לא בטוחה, לא הבאמנתי) שסט זה נגיד קבוצה של 10 שכיבות שמיכה וחזרה זה שכיבת שמיכה בודדה, בין סט לסט יש הפסקה
סטים זה סוג של סבבים, נגיד ואת עושה 10 חזרות, זה נחשב סט את נחה כמה דקות ואז עושה עוד סט ככה כמה פעמים, זו הדרך היעילה ביותר לבנות מסת שריר
באותו הנושא: